Tatilinizi Planlayın

Booking.com

20 Şubat 2016 Cumartesi

Shift Lideri Görev Tanımı

Shift Lideri Görev Tanımı
Pozisyon Adı             : Shift Lideri
Konumu                     : Uzman

Bağlı Olduğu Üst       : Önbüro Müdürü
Raporlama İlişkisi     : Genel Müdür Yardımcısı, Önbüro Müdürü

Bağlı Personeller       : Resepsiyonistler, Bellboylar ve Call Center Elemanları
                                                                                             
İşin Ana Amacı  : Ön Büro’daki operasyonlardan ve resepsiyonistlerden sorumlu olarak koordinasyonu sağlamak, misafir ihtiyaçlarına hızlı ve etkin çözümler üretmek, diğer departmanlarla koordineli çalışarak aksaklıkları gidermek.


Başlıca Görevler ve Temel Sorumluluklar:

1.                  Önbüro Müdürü olmadığı zamanlarda Önbüro Müdürüne vekalet etmek ve işleyişle ilgili her konuda İşletme Müdür Yardımcısına danışarak hareket eder.
2.                  Ön Büro operasyonlarında deskteki resepsiyonistlere yardımcı olmak.
3.                  Shift'teki evrakların düzenini sağlamak.
4.                  Register kartlarının eksiksiz girilip girilmediğinin kontrolünü yapmak.
5.                  Çözemediği konuları anında bir üstüne bildirmek / bilgi vermek.
6.             Otel yangın, güvenlik, kurtarma ve tahliye ile ilgili prosedürlerden tam olarak bilgi sahibi olmak.
7.                  Arrival’daki misafirlerin oda blokajını atmak ve özel misafir isteklerini yerine getirmek.
8.                  Ön Büro malzeme durumunu kontrol etmek ve eksik malzemeleri zamanında tespit edip, talep edilmesini sağlamak.
9.        Misafirlerden gelen şikayetleri çözümlemek ve bu şikayetleri çözümlerken Ramada standartlarını misafirlere daima göstermek.
10.              Shift  değisikliklerinde full hand –over verilmesini sağlamak.
11.              Bütün aktiviteler hakkında bilgi sahibi olmak.
12.              VIP misafirlerin rezervasyonlarını ve odalarının set-up  hazırlıklarını kontrol etme, misafirleri desk’te karşılamak ve istekleri ile ilgilenmek.
13.              Ön Büro operasyonlarını vardiya boyunca koordine ederek Standart ve prosedürlerin tam anlamı ile uygulanmasını sağlamak.
14.              Gelen problem ve şikayetlerle ilgilenmek ve misafirin memnuniyetini tekrar sağlamak amacı ile GSS kurallarına bağlı kalarak hemen rol almak.
15.              Ön büro bölümünde İşyeri sağlık ve güvenlik ile mesleki sağlık ve güvenlik kanunlarına uyulmasının sağlanması.
16.            Gelecekler için elverişli odalar olduğundan emin olmak için Housekeeping ile irtibat kurmak.
17.              Resepsiyonistlerin gelecekler için doğru olarak hazırlandığından emin olmak.
18.            In-house tüm odaların hesaplarını doğru fiyat basılıp basılmadığını görmek için kontrol etmek.
19.              Misafirlerin problem ve şikayetleri ile hemen fiilen ilgilenmek.
20.       Uzun dönem konaklayan grupların proformalarını hazırlayarak ilgili departmanlar ile paylaşmak.
21.              Misafirlerin özel istekleri (VIP transfer, oda süslemesi vs) durumunda ilgili birimlere bilgi verilmesi ve takibinin yapılması.
22.            Otelde gerçekleşen operasyonların ihtiyaçlarını gözlemleyerek, başka bölümlerden elemanları iş taleplerinin yüksek olduğu alanlara yönlendirmek.
23.              Departman Müdürü veya Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.
24.              İşletmenin iç yönetmelikleri ile kendisine tevdii edilen görevleri de yapmak.

Yetkiler:

  1. Otel doluluğuna bağlı olarak indirimli fiyat verebilme yetkisi.
  2. Misafir memnuniyeti için alkolsüz ikram yetkisi.
  3. Misafir memnuniyeti sağlamak için oda değişikliği ve oda upgrade yetkisi.

1 yorum:

  1. Mohegan Sun Comedy Club at Casey Plaza Hotel & Casino 카지노사이트 카지노사이트 1xbet 1xbet 281Betting Tips And Predictions - Shootercasino

    YanıtlaSil