Shift Lideri Görev Tanımı
Pozisyon Adı :
Shift Lideri
Konumu :
Uzman
Bağlı Olduğu Üst :
Önbüro Müdürü
Raporlama İlişkisi :
Genel Müdür Yardımcısı, Önbüro Müdürü
Bağlı Personeller :
Resepsiyonistler, Bellboylar ve Call Center
Elemanları
İşin Ana Amacı : Ön Büro’daki
operasyonlardan ve resepsiyonistlerden sorumlu olarak koordinasyonu sağlamak, misafir
ihtiyaçlarına hızlı ve etkin çözümler üretmek, diğer departmanlarla koordineli
çalışarak aksaklıkları gidermek.
Başlıca Görevler ve Temel Sorumluluklar:
1.
Önbüro Müdürü olmadığı
zamanlarda Önbüro Müdürüne vekalet etmek ve işleyişle ilgili her konuda İşletme
Müdür Yardımcısına danışarak hareket eder.
2.
Ön Büro operasyonlarında
deskteki resepsiyonistlere yardımcı olmak.
3.
Shift'teki evrakların
düzenini sağlamak.
4.
Register kartlarının
eksiksiz girilip girilmediğinin kontrolünü yapmak.
5.
Çözemediği konuları
anında bir üstüne bildirmek / bilgi vermek.
6. Otel yangın, güvenlik,
kurtarma ve tahliye ile ilgili prosedürlerden tam olarak bilgi sahibi olmak.
7.
Arrival’daki
misafirlerin oda blokajını atmak ve özel misafir isteklerini yerine getirmek.
8.
Ön Büro malzeme
durumunu kontrol etmek ve eksik malzemeleri zamanında tespit edip, talep
edilmesini sağlamak.
9. Misafirlerden gelen
şikayetleri çözümlemek ve bu şikayetleri çözümlerken Ramada standartlarını
misafirlere daima göstermek.
10.
Shift değisikliklerinde full hand –over verilmesini
sağlamak.
11.
Bütün aktiviteler
hakkında bilgi sahibi olmak.
12.
VIP misafirlerin
rezervasyonlarını ve odalarının set-up
hazırlıklarını kontrol etme, misafirleri desk’te karşılamak ve istekleri
ile ilgilenmek.
13.
Ön Büro operasyonlarını
vardiya boyunca koordine ederek Standart ve prosedürlerin tam anlamı ile
uygulanmasını sağlamak.
14.
Gelen problem ve
şikayetlerle ilgilenmek ve misafirin memnuniyetini tekrar sağlamak amacı ile
GSS kurallarına bağlı kalarak hemen rol almak.
15.
Ön büro bölümünde
İşyeri sağlık ve güvenlik ile mesleki sağlık ve güvenlik kanunlarına
uyulmasının sağlanması.
16. Gelecekler için
elverişli odalar olduğundan emin olmak için Housekeeping ile irtibat kurmak.
17.
Resepsiyonistlerin
gelecekler için doğru olarak hazırlandığından emin olmak.
18. In-house tüm odaların
hesaplarını doğru fiyat basılıp basılmadığını görmek için kontrol etmek.
19.
Misafirlerin problem ve
şikayetleri ile hemen fiilen ilgilenmek.
20. Uzun dönem konaklayan
grupların proformalarını hazırlayarak ilgili departmanlar ile paylaşmak.
21.
Misafirlerin özel
istekleri (VIP transfer, oda süslemesi vs) durumunda ilgili birimlere bilgi
verilmesi ve takibinin yapılması.
22. Otelde gerçekleşen
operasyonların ihtiyaçlarını gözlemleyerek, başka bölümlerden elemanları iş
taleplerinin yüksek olduğu alanlara yönlendirmek.
23.
Departman Müdürü veya
Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.
24.
İşletmenin iç yönetmelikleri ile kendisine tevdii edilen görevleri de yapmak.
Yetkiler:
- Otel doluluğuna bağlı olarak indirimli fiyat verebilme yetkisi.
- Misafir memnuniyeti için alkolsüz ikram yetkisi.
- Misafir memnuniyeti sağlamak için oda değişikliği ve oda upgrade
yetkisi.
Mohegan Sun Comedy Club at Casey Plaza Hotel & Casino 카지노사이트 카지노사이트 1xbet 1xbet 281Betting Tips And Predictions - Shootercasino
YanıtlaSil